6. Sınıf PYBS Soruları ve Cevapları 2017 Bursluluk Sınavı

6. Sınıf Bursluluk sınavı soruları 2017 bu sayfada. 2017 Yılı Devlet Parasız Yatılı ve Bursluluk Sınavı tarihinde değişme olmuştu, 10 Haziran 2017 Cumartesi gününe alınan sınavda öğrenciler bugün saat 14.00’den 16.00’ya kadar ter döktüler, sınav salonları sınav saatinde doldu taştı, bahçelerde ise heyecan, merakla çocuklarını bekleyen aileler ile doldu.

Peki 6. Sınıf PYBS sınav soruları nasıldı zor mu kolay mı? Diye soracak olursak herkesten farklı bir cevap almaktayız, sınavın zorluğunun orta derece olduğunu söyleyenler de var, sınav heyecanı bugün itibari ile son bulmuş olup, şimdi ise yerini PYBS soruları ne zaman açıklanacak sorusu var, MEB 2017 takvimine göre 15 Temmuz’da açıklanacak, sonuçlara göre ise tercihler başlayacak.


6. Sınıf PYBS sınav sonuçları açıklandığında tercih süresi başlamış olacak, bu tarih önemli olup, tercihini zamanında yapmayan öğrencilerin hakları bitmiş olacaktır. Sınav sonuçları açıklandığında aldıkları puana göre gitmek istedikleri okulların ilgili birimlerine başvurularını yaparak 1-14 Ağustos tarihleri arasında tercihlerini yapmış olacaklar.
MEB PYBS sınavına giren öğrencilere tercih yapmaları konusunda kendi sitesinde bir kılavuz yayımlayacak, öğrencilerin doğru, kararlı bir tercih yapmalarını kolaylaştırmak amacıyla tercih zamanı geldiğinde MEB sitesinde tercih kılavuzu aktif hale gelecektir. 6. Sınıf PYBS soruları indir A Kitapçığı ve B Soru kitapçığı MEB ile eş zamanlı olarak sayfamızda yer alacak.

10.06.2017 Tarihinde Yapılan 6. Sınıf PYBS sınav Soru ve Cevapları Açıklandı

 

6. Sınıf A Kitapçığı Soruları ve Cevap Anahtarı İçin Tıklayınız.

6 Sınıf B Kitapçığı Soruları ve Cevap Anahtarı İçin Tıklayınız.

2017 PYBS Bursluluk Sınavı Soruları Tüm Sınıflar İçin Tıkla

6. Sınıf Bursluluk Sınavı Soruları Hakkında Yorumlarınızı Aşağıdan Hemen Yazabilirsiniz.

Benzer Hesaplamalar

2.333 Yorum Yapılmış, Siz de Yorumunuzu Hemen Yazabilirsiniz

  1. Adsız

    Ya olmuyor banada söyleyin nasıl oluyo

    Cevap Yaz
  2. Ali

    Sosyal 23 ful
    Fen 22 ful
    Türkçe 20 ful
    Matematik 19 2.boş
    Sizce kazanırdı 6 sınıf.

    Cevap Yaz
    1. Anonim

      Benim bir tek sosyal den bir yanlışın var matatilteviki soruya 15 dakika gitti ama ikisini de yaptım

      Cevap Yaz
      1. Ertugrul

        Siz nerden ogreniyonz ben bakinca hep 2016 cikyo

        Cevap Yaz
    2. Ertugrul

      Nerden öğrendin

      Cevap Yaz
  3. Anonim

    Ben anlayamadım açıyorum 2016 çıkıyor sizler nasıl açabildiniz.

    Cevap Yaz
  4. myak

    2017 diom 2016 nın soruları çıkıo çok manyak bişe
    neyse
    SEVGİLERİMLE
    06.04.2017 SEVİOM BU TARİHİ HEMDE ÇOOK

    Cevap Yaz
    1. eflin

      NEDEN SEVİON

      Cevap Yaz
      1. myak

        ÇÜNKÜ Kardişim dogdu

        Cevap Yaz
        1. eflin

          hmm iyiymiş o zaman iyiki dogdu

          Cevap Yaz
  5. SERCAN

    ananızı sikim hani bu cevaplar ağzına domaltım sizin anladınız hani lan cevaplar gitte babanı kandıır 2016 cevaplarıyla sizin yüzünüzden bütün kitabı yamlış

    Cevap Yaz
  6. hadi

    A kitapçığı 5. soru matematik ne olacak
    b kitapçığı 6. soru
    6. sınıf yorumlarınızı bekliyorum…

    Cevap Yaz
    1. Bilgencikk

      Ben D yaptım 120 bir takım işlem sonra 60 çıktı iki katı dedi diye 2 ile carptim 120 buldum 😕😕😕

      Cevap Yaz
      1. Anonim

        B olacak

        Cevap Yaz
      2. Emine

        b) 104 bende hepsiyle denedim. Birtakım işlemlerden sonra 104 çıktı. Net cevap olmasada doğru olduğunu düşünüyorum.

        Cevap Yaz
    2. Selim

      Kardeş ben hocalara kontrol ettirdim o soru B

      Cevap Yaz
    3. Anonim

      Ben 100 buldum

      Cevap Yaz
    4. Anonim

      B

      Cevap Yaz
    5. Anonim

      B olacak

      Cevap Yaz
      1. Anonim

        Senin

        Cevap Yaz
  7. sizene

    linke tıklıyorum 2016sınav soruları çıkkıyo,

    Cevap Yaz
  8. Cemre

    Çok konuşuyorsunuz…

    Cevap Yaz
  9. Cemre

    Ya arkadaşlar siz hangi şehirdesiniz ?????

    Cevap Yaz
  10. sonsözFBpelin

    ayrıca bu ne ya 2016 çıkıyoooo yani oraya yazmak için koymuşlar resmen

    Cevap Yaz
  11. sonsözFBpelin

    sınava girdim acayip kolay ya herkes kazanamaz çalışan kazanır ama çalışıp ta kaçıran da haklıdır
    ayrıca bu iş 4444 dua mı ne onunla olmuyo arkadaşımın annesi ona okudu ama çalışmadıktan sonra hiçbişey olmaz kaybetti hak eden kazansın ben haketmişim heralde kontrol ve …. yanlışlarım bana kalsın ama ilk sayısı 3 boş 1 yanlış

    Cevap Yaz
    1. Bilgencikk

      Nerden kontrol ettinher yerden 2016 çıkıyor…😢😢

      Cevap Yaz
  12. Ssssss

    Sınavı bu gün oldum be ki harkez öyle kolaydi bi tek mat zor geldi

    Cevap Yaz
    1. Anonim

      aynen

      Cevap Yaz
    2. niiiiiiiii

      bana sosyal zor geldi

      Cevap Yaz
    3. Anonim

      aynen yaw mat zordu

      Cevap Yaz
      1. nisa

        en kolayı mattı

        Cevap Yaz
        1. Zeynep

          Bence en kolayı fen di

          Cevap Yaz
          1. Ömer Lütfullah

            6 yanlis swn nediyon bende matemTige gwldigimde 1 saat olmus Allah’tan turkce full ama mat la turkce uzundu ama sorular kolaydi fende ve sosyalde biraz salladim cunku zaman azdi tam yetti sonra ablam falan kontrol etti isteyen solesin..

    4. Zelal

      Matematikte 3 soru boş bıraktım diğerlerini yaptım

      Cevap Yaz
      1. aylin

        ayn

        Cevap Yaz
      2. Anonim

        Eğer hepsinifullersen alırsın

        Cevap Yaz
      3. arda

        B yaptim ben

        Cevap Yaz
      4. Hsnskzjmz

        Bende 3 boş bıraktım

        Cevap Yaz
  13. 6.sınıf bebesi

    amk

    Cevap Yaz
    1. Anonim

      Pic

      Cevap Yaz
  14. Eliff

    Puanlamayi nereden yaptınız ve nasıl

    Cevap Yaz
    1. Zeynep

      Sadece pybs puan hesaplaması yaz ve kaç doğru Ve kaç yanlışının olduğunu yazman yeterlidir

      Cevap Yaz
  15. niloya

    arkadaşlar sınavım bugün sanş dileyin

    Cevap Yaz
    1. SametENEZgüleser

      benimde bugün

      Cevap Yaz
      1. Anonim

        inşallah hepimiz kazanırız sınav benimde bu gün

        Cevap Yaz
    2. Madhubala Kundra

      Aynen sınavım bugün sana şans diliyorum

      Cevap Yaz
    3. Yağmur Yağcı

      sinav cok guzeldi ama sadece matematik haric diyerleri cok kolaydi insallah kazaniriz

      Cevap Yaz
  16. zeynep

    inşallah hepimiz kazanırız

    Cevap Yaz
    1. Anonim

      inşallah kazanırsın

      Cevap Yaz
    2. Anonim

      amin

      Cevap Yaz
    3. Anonim

      nah prişm yapma lütfen yok öyle bir ddünya zaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaxxxxxxxxxxxxxxxxlllllllllllllllllllll:)

      Cevap Yaz
    4. Anonim

      inş

      Cevap Yaz
  17. Meraklı kız

    Ben 6. sınıf ım arkadaşlar… Bu yıl bursluluk sınavına gireceğim.İnş bu yıl kazanmayı planlıyorum.amin amin amin 👀🙏 lütfen hepiniz bna şans dileyin bn de size şans dileyeceğim…😊😊😊😊😊

    Cevap Yaz
    1. barışcan

      şan istemek yerine 4444 kere okunan bir dua var 4444 kere okursan dilegin yerine geliyor ben okumaya başladım bence sende araştırıp oku

      Cevap Yaz
      1. ahmet

        kardes calismadan hicbirsey olmazz

        Cevap Yaz
    2. Bilgili Kız

      Amin bnde giricem inş

      Cevap Yaz
    3. Anonim

      bende 439puan aldım bu sene inş

      Cevap Yaz
      1. arda

        nasıl sınava girmeden aldın

        Cevap Yaz
    4. MELİS İPEK ŞİMŞEK

      6. sınıfın puanı kaç yani kaç puanı geçersek alırız?

      Cevap Yaz
      1. Anonim

        420

        Cevap Yaz
      2. Hatice Nir

        409 puan alman gerek

        Cevap Yaz
        1. Sss

          420 değil mi

          Cevap Yaz
      3. selin

        419

        Cevap Yaz
    5. sevimlikız

      Merhaba meraklı kız bende 6.sınıfım inşallah kazanırız

      Cevap Yaz
    6. bir dost

      sende baba şans dilr bende girecem…

      Cevap Yaz
    7. mereklı

      Bende

      Cevap Yaz
    8. Anonim

      aminn inşallah banadadaaa

      Cevap Yaz
  18. Mohammed ali

    Ben 421 ile kazanamadim insallah seneye nasip olor.kazanamayanlar icinde bi daha ki sene kazirlar insallah.GHz em vir sinivdi kazananlarada t ebrikler dilerm

    Cevap Yaz
    1. muhammed ali

      bend e bir kac Harf yalnis olmus kusura bakmayin

      Cevap Yaz
  19. Ahmet

    Bende puan gözükmüyor ve bu yüzden kazanamadı diyor anlayamadım kazanamadıysam bile puan yazmadı gerek degilmi bunu halledin

    Cevap Yaz
  20. Meraklı

    Arkadaşlar benim ablam da pybs bursu alıyor bir de abim üniversite bursu alıyor bn kazandım pybsyi de acaba bana vermeyebilirler mi ablam ve abim yüzünden

    Cevap Yaz
  21. Elif

    441 ile aldım.

    Cevap Yaz
    1. Elif

      Diğer cocuk

      Cevap Yaz
    2. Ayşe

      elif hanım kaç yanlışınız vardı

      Cevap Yaz
    3. Kazandı.

      Tebrik ederim canım bnde 451 le kazandım 🙂

      Cevap Yaz
    4. Anonim

      bende 500 puanla kazandım

      Cevap Yaz
  22. NİHAT

    BANADA SÖYLEYİN

    Cevap Yaz
  23. murat

    ben 3 senedir kazanamıyorum 8. sırnıfa geçtim artık TEOGA bakacaz

    Cevap Yaz
    1. Ahmet

      İnş 7de kazanırım snde teog ta başarılı olursun inş

      Cevap Yaz
  24. 6.Sınıfa giden öğrenci

    Bn de kazandım 6. SınıfıM 416 puanla kazandımm. Diğer çocuk kontejyanindayim

    Cevap Yaz
    1. doğan

      tebrik ederim bende 423

      Cevap Yaz
      1. nisa

        slm ay salak

        Cevap Yaz
        1. Anonim

          gerizekalı

          Cevap Yaz
      2. muhammed ali

        bence 423 ile alamssin cunku bende 421 ile Aladim diger cocuk kontenjani

        Cevap Yaz
      3. memet

        o bak sen 500 puan taban
        sagolun

        Cevap Yaz
        1. ibrahim

          pybs de taban yaptım 450 net ortalama sağolun ibrahim tolga

          Cevap Yaz
      4. Anonim

        tebrikler ama 500

        Cevap Yaz
      5. Anonim

        bende 375 ile kaybettim sosyal batırdı 10 y.

        Cevap Yaz
      6. nazmican

        bende 375 ile kaybettim sosyal batırdı 10 y.

        Cevap Yaz
        1. akıllı kız

          ben galıba 390 ıle kaybettım 400 yapsam yeterdı dıger cocuk kontajyanındayımda benı de sosyal batırdı 9 y

          Cevap Yaz
      7. ismail

        bende 500

        Cevap Yaz
    2. Kadriye

      Tebrik ederim bnde kazandım 414 puan ile blnğu yrde okl yok kontenjanı

      Cevap Yaz
      1. Alper

        414 ile kazanamazsinki taban puan 419

        Cevap Yaz
    3. 6.sınıfa ğiden kız

      soru
      taban puan kaç
      kazanmak için kaç puan lazım

      Cevap Yaz
      1. Anonim

        1

        Cevap Yaz
    4. Zelal

      İnşallah bizde kazanırız

      Cevap Yaz
  25. abdülhalik

    arkadaşlar ben kazanamadım inşallah bidaki seneye 🙁

    Cevap Yaz
    1. Emirhan Coşkun

      inşallah kardeşim, bende kazanamadım, bu sene bazı soruları biz göremedik geride kaldık o yüzden kazanamadım kazananlara Allah başarı versin seneye .

      Cevap Yaz
      1. doğan

        kaç puan

        Cevap Yaz
      2. kuddusi

        inş bende bu sene kazanırım

        Cevap Yaz
    2. doğan

      kaç puan

      Cevap Yaz
  26. Buse a.

    Açıklandı arkadaşlar bende kazandım

    Cevap Yaz
    1. slem

      nasıl bakacaz

      Cevap Yaz
    2. Zana

      Tebrik ederim

      Cevap Yaz
  27. sjsjs

    Kazandım 475 puanla (darısı emek harcayan kişilerin başına )

    Cevap Yaz
  28. *

    Açıklandııı arkadaşlar girmek için meb yazın mebin sitesine tıklayın sonra orda sınavlar bölümü var orda 2016 pybs sınav sonucu yazıyo ordan tıklayıp yapın yoksa diğer yerler sunucu hatası veriyor bu arada bn kazandım Allah ıma şükür inş sizde kazanırsınız

    Cevap Yaz
    1. doğan

      arkadaşlar ben de kazandım

      Cevap Yaz
      1. *

        Kaç puanla kazandın bn 451 le küsüratını bilmiyorum senn

        Cevap Yaz
    2. doğan

      423 puanla kaandım

      Cevap Yaz
      1. sasa

        bende 500 le kazandım mal

        Cevap Yaz
        1. doğan

          mal sensin sonuç kazandımmmmmmmmm

          Cevap Yaz
          1. doğan

            tşk ederim ceren

        2. Ceren

          Nerenden uyduruyon yalsnci insanda azcik edep olur demi sen kimsinde aldıĝın notla övünüyorsun

          Cevap Yaz
        3. Anonim

          kaç puanla kazanılıyor

          Cevap Yaz
  29. KAZANDIMMM

    Arkadaşlar kazandım çok mutluyumm harika ya inşallah sizde kazanmışsınızdır

    Cevap Yaz
  30. Ceren

    Arkadaşlar aciklandi

    Cevap Yaz
  31. Ceren

    Aciklandi arkadaslar ben kazandim darisi size insallah hepiniz kazanirsiniz

    Cevap Yaz
    1. doğan

      kaç puan

      Cevap Yaz
    2. şevval

      kaç puanla kazandın

      Cevap Yaz
  32. Deniz

    Kazanip kazanmadigimizi nereden ogrenecegiz

    Cevap Yaz
  33. umut

    arkadaşlar puanı nerden biliyorsunuz nerden gördünüz lütfen banada söyleyin

    Cevap Yaz
    1. EDANUR

      8. sınıfım 633 AOSP PUANIM İLE SONUNDA KAZANDIMMMMMMMM…….

      Cevap Yaz
  34. Sudem

    İnşallah kazanırım çok istiyorum kazanmayı allah hayırlısı neyse öyle yapsın??

    Cevap Yaz
    1. doğan

      selam arkadaşlar güzel bir haberim var kazananların sayısı artmış 46 bin de 60 bine çıkmış yanı kazanma ihtrimalimiz arttı
      6.sınıflarda 14 bin 218 kişi kazanacak

      Cevap Yaz
    2. doğan

      arkadaşlar müjdemi isterim kazanma ihtimalimiz artmış 46 bin kişiden 60 bin kişi ye çıkmış

      Cevap Yaz
    3. CANAN

      amin

      Cevap Yaz
  35. fjfjx

    Arkadaşlar bazıları barajı 419 diye söylüyor ama yanlış o geçen senenin baraj puanı milleti heveslendirmeyin barajlar Türkiye geneline göre belirlenir yani o baraj yuksele bilir ama en fazla kaç puan yükselir ki? en fazla 450 ye kadar gelir.Umidinizi asla kaybetmeyin.calisan herkes kazansın inş.Allah bizimle olur İNŞALLAH

    Cevap Yaz
    1. doğan

      ama ben 421 aldım kazanırmıyım
      ama düşedebilir baraj

      Cevap Yaz
  36. Gamze

    Arkadaşlar saat 17.00 da açıklanacakmış boşuna sayfalara bakınmayın ..

    Cevap Yaz
    1. Ruhi Anıl

      Nerden biliyon

      Cevap Yaz
    2. doğan

      peki nerden baktın

      Cevap Yaz
  37. Deniz

    Hadi hadi bekletmeyin gari

    Cevap Yaz
  38. Öğrenci

    2 ay beklemek kolay ama akşama bekleyene kadar kalpten gidcem kalbim sıkısıyo hadi açıklayın artık kktu olmaya başladım
    Hadiiii

    Cevap Yaz
  39. Öğrenci

    2 ay beklemek kolay ama akşama bekleyene kadar kalpten gidcem kalbim sıkısıyo hadi açıklayın artık kktu olmaya başladım

    Cevap Yaz
  40. rümeysa

    bugün büyük gün hep hep hesaplamalarla boğdum kendimi ama inşaallah herkes için hayırlısı olur.

    Cevap Yaz
  41. fatma

    ben hiç ümetlenmiyorum

    Cevap Yaz
    1. doğan

      ve 15 temmuz saazt 7.50 hala açıkolanmadı

      Cevap Yaz
  42. Ceren

    Arkadaşlar heycandan uyuyamiyorum bence bugün saat 6:00 açıklanacak en fazla 20 ywnlisla kazanan varmişve geçen sene taban 409 kadar inmiş bu sene kontenjanlari acimislar ins taban yuksrlmez yukselse en son kac olabilir yani cok azdir yukselme altinda alsakta verirler bence

    Cevap Yaz
  43. Buse a.

    Arkadaşlar e okul dönem geçişiyle kapatılmış galiba açıklıyorlar ben öyle düşünüyorum

    Cevap Yaz
    1. doğan

      arkadaşlar geçen yıl saat akşam 7 gibi açıklandı

      Cevap Yaz
      1. Naciye

        Nasıl açıklanıyor nerden öğrenebilirim

        Cevap Yaz
    2. gizli

      bencede ben de girdim aynısı yazıyor

      Cevap Yaz
  44. ekrem

    arkadaşlar 5 yanlış 7 boşum var sizce kazanırmıyım 7. sınıfım ve bulunduğu yerde okul yok kontenjanındayım

    Cevap Yaz
  45. Buse a.

    Çoğu gitti azı kaldı arkadaşlar bende çok merak ediyorum doğrusu ama dişini sıkıyorum

    Cevap Yaz
  46. hayırlısı be kardeş

    merhba arkadaşlar 6 sınıfım 418 sorubak puanım 430 bu sitedeki puanım kazanırmıyım,.,.

    Cevap Yaz
    1. doğan

      arkadaşlar boşuna kaç yanlış yaptığınızı yazmayın çünkü heyecan dorukta son 1 gün

      Cevap Yaz
  47. hayırlısı be kardeş

    merhba arkadaşlar 6 sınıfım 418 sorubak puanım 430 bu sitedeki puanım kazanırmıyım…….

    Cevap Yaz
  48. nolur cevap verin

    6. SınıfıM 452.640 puan hesaplamasada
    çıktı . Diğer çocuk kazanır mıyım?

    Cevap Yaz
    1. Ceren

      Nerde hesapladin

      Cevap Yaz
    2. Ceren

      Her turlu kazanin

      Cevap Yaz
    3. akıllı kız

      cok rahat kazanırsın

      Cevap Yaz
  49. Ceren

    T6
    M5
    F1
    S0
    Kazanır miyim puanın 437 geliyor bilir cevap yazın ben herkese yazıyorum kimse bana yazmiyor

    Cevap Yaz
    1. doğan

      evet

      Cevap Yaz
      1. Ceren

        Doğan birsen cevap veriyor Sun sağol valla

        Cevap Yaz
    2. nolur cevap verin

      Bence kazanırsın

      Cevap Yaz
      1. Ceren

        Saol

        Cevap Yaz
  50. İsmimi vermek istemiyorum

    Son 2 gün heycan dorukda ALLAH butun çalışanların emeğini boşa çıkarmaz inşALLAH ve kaç doğru kaç yanlış olduna nerden bakıyoruz lütfen cevaplayın

    Cevap Yaz
    1. emre

      arkadaşlar lütfen benim soruma cevap verin

      Cevap Yaz
    2. nolur cevap verin

      Kitapçığını aldıktan burada kitapçığı
      Cevaplayan beraber indirirsin. Kitapcigimna bakarsın eğer kodlamayida doğru yaptıysa kitapçığına göre doğru ve ya yanlışıni ya da boşuna tespit edebilirsin.

      Cevap Yaz
  51. emre

    arkadaşlar acil cevap yazarmısınız türkçe 2y-mat3y-fen4y-sos5y kazanırmıyım

    Cevap Yaz
    1. Ceren

      Puanın kaç geliyor

      Cevap Yaz
      1. emre

        sorubakta 443 e okul meb te ise 458 gelirmi ?

        Cevap Yaz
        1. Ceren

          Gelir

          Cevap Yaz
  52. Ceren

    Son 2 gün allah calisan herkesin emeğinin karşılıĝını verir son gunlerdeyiz o yuzden her halde sayfadan cikmicam

    Cevap Yaz
    1. büşra

      evet ya allak herkese kazanma şansı versin….

      Cevap Yaz
      1. ceren

        inş ya herkes çok istiyo

        Cevap Yaz
    2. Aleyna

      Aynen ya allah inş emeğimizi karşılıksız bırak maz inss

      Cevap Yaz
    3. Aleyna

      Sen kazanırsın merak etme bide arkadaşlar lütfen son iki gün birbirimize çok çok dua edelim Rabbim emeğimize karşılık verir inş lütfen hepimiz de kazanmayı istiyoruz dua etmeyi unutmayın
      6.sinif öğrencisi
      Lütfen çok çok dua edelimmm

      Cevap Yaz
      1. Ceren

        Teşekkür ederim aynen sua zamanı duamizda hepiz olsun

        Cevap Yaz
  53. bir dost

    insallah kazanırız

    Cevap Yaz
    1. doğan

      son 2 gün

      Cevap Yaz
  54. PYBS

    14 y 3pb kazanir
    miyim? 6. Sınıfım
    Diğer cocugum

    Cevap Yaz
    1. PYBS

      Pardon 3 bos

      Cevap Yaz
  55. İz

    Arkadaşlar 33yanlışla kazanabilme ihtimalim var mı

    Cevap Yaz
    1. Aleyna

      Malesef yok

      Cevap Yaz
      1. İz

        Gerçekten mi küçük de olsa yok mu

        Cevap Yaz
  56. nolur cevap verin

    6. Sınıfım diğer çocuk puan
    Hesaplamada 452,640 çıktı sizce
    Kazanır miyim ?

    Cevap Yaz
    1. Anonim

      Evet en az puan 419.567 oluyor hayırlı olsun iyi harcamalar

      Cevap Yaz
  57. hayırlısı be kardeş

    merhaba arkadaşlar ben 6.sınıfa gidiyorum diğer çocuk kontenjanındayım sorubakta puanım 418 kazanabilirmiyim acil cevap verin size güveniyorum ……

    Cevap Yaz
    1. murat

      son 3 gün

      Cevap Yaz
    2. azra

      Blki ama kazanan kkişilere gore suanlik kazanamiyorsun

      Cevap Yaz
  58. Bulem

    Türkçe : 2y 1b
    Mat:2y2b
    Fen: full
    Sos4y 3b
    Kazanırmıyım

    Cevap Yaz
    1. doğan

      evet

      Cevap Yaz
  59. nolur cevap

    Bayanlar Baylar ☺☺☺☺☺

    T 3 Y
    M 3 Y
    F 5 Y
    S 3 Y 2 boş kazanır miyim diğer 6.sınıf

    Cevap Yaz
  60. Ceren

    Arkadaşlar -20puan kırıyotlarmis doğru mu

    Cevap Yaz
    1. doğan

      o ne ya sen nerden bakıyorsun ceren

      Cevap Yaz
      1. Ceren

        Diğer sitelerden

        Cevap Yaz
        1. doğan

          bana yaz hangi site bi bakayım beynimizin emeğiyle gireip 5 soru yapıyoruz onları da elimizden alıyorlar öylemi gülmem geliyor

          Cevap Yaz
          1. Ceren

            E okul mebden baktim

  61. Ceren

    Arkadaşlar benim yanlışım t
    T 6
    M 5
    F 1
    S 0 biri bana şöyle bir yorum yapmış mat fazla kazanmasın bir alakası varmı allahım ya puan 437 geliyor sizce kazanırmıyım puan ve sıralama önemli değil mi↑↓←→■◇◆□●○•°▲▼◀

    Cevap Yaz
  62. hayırlısı be kardeş

    merhaba arkadaşlar ben 6.sınıfa gidiyorum diğer çocuk kontenjanındayım sorubakta puanım 418 kazanabilirmiyim acil cevap verin size güveniyorum ….

    Cevap Yaz
    1. Ceren

      Bir kazanma ihtimal in var çünkü taban puanın altında alan 1000 kişiyede veriliyor

      Cevap Yaz
  63. doğan

    heyecAN dorukta son 4 gün

    Cevap Yaz
    1. Ceren

      Aynen

      Cevap Yaz
      1. Ceren

        Yanlış mı önemli kazanmak için puan ve sıralama daha önemli değil mi ben yanlış ım mattan fazla diye kazanamam diye bir şey var mı yani seninde fenden fazla var kazanamama diye bir şart Yok demi

        Cevap Yaz
        1. doğan

          öyle birşey yok kardeş

          Cevap Yaz
        2. doğan

          sıralama önemli

          Cevap Yaz
          1. Ceren

            Saol

    2. Ceren

      Yanlış anlama sana demiyorum biri bana öyle bir yorum yaptı oyüzden

      Cevap Yaz
  64. idal

    Turkce 4
    Matematik 2
    Fen 5
    Sosyal 5

    sorubaktan hesapladim 433 cikti sizce dogrumu kazanabilirmiyim yani??

    Cevap Yaz
    1. sude

      evet

      Cevap Yaz
      1. idal

        eminmisin?

        Cevap Yaz
  65. yıldız a.

    ya arkadaşlaaaaar türkçe de 3 yanlış
    matematikte 2 yanlış
    fende 0
    sosyalde 3 yanlışım var kazanırmıyımmmm

    Cevap Yaz
    1. Nur

      Evet

      Cevap Yaz
      1. Ceren

        Senin kaç yanlış var

        Cevap Yaz
    2. ekrem

      kazanırsın inşallah 🙂

      Cevap Yaz
  66. Ceren

    Türkçe 6y
    Mat5y
    Fen1y
    Sos0y

    Kazanır mıyım hemen cevap varin

    Cevap Yaz
    1. doğan

      evet

      Cevap Yaz
    2. nur

      hayır mmatematikten çok yanlışın var ama inşallah yanılıyorumdur

      Cevap Yaz
      1. Ceren

        Ne alakası var

        Cevap Yaz
      2. Ceren

        Yaniliyorsun kızım milletin sadece bir dersten 7 yanlışı var ve puanları yetebiloyor puan ve sıralama önemli bir şey bilmiyorsan veya yanılıyorsan yorum yapma★☆★☆

        Cevap Yaz
        1. doğan

          boş yorumlara bakma kardfeş

          Cevap Yaz
  67. aaaaaa

    T 3 Y
    M 3 Y
    F 5 Y
    S 3 Y 2 boş kazanır miyim diğer 6.sınıf

    Cevap Yaz
  68. buse a.

    Allah rızası için yalvarıyorum artık sabrım kalmadı size bidaha yalvarıyorum açıklayın artık sabrı kalmadı bekleyemiyorum lütfen açıklayın lütfen

    Cevap Yaz
    1. doğan

      öyle olm uyo canım 15 temmuz

      Cevap Yaz
    2. doğan

      son 5 gün
      son gün sabahtan akşama kadar burdayım

      Cevap Yaz
      1. Buse a.

        Bende sürekli bu sitedeyim belki erken açıklarlar diye

        Cevap Yaz
        1. doğan

          yoo erken açıklanmıyor

          Cevap Yaz
          1. buse a

            Senin kaçar yanlışın var

          2. doğan

            türkçe 4
            mat 5
            fen 7
            sosyal 2

  69. Ceren

    12yanlisla kazanirmiyim

    Cevap Yaz
  70. doğan

    arkadaşlar matematikte o sayı doğrusu nun cevabı yanlış değil mi

    Cevap Yaz
    1. doğan

      cevap a olacak ama d diyiyor b de 15.soru

      Cevap Yaz
    2. Ceren

      Orda işaret birbirini götürüyor hocamız dedi

      Cevap Yaz
      1. doğan

        CEVAP NE

        Cevap Yaz
  71. kazanır mıyım?

    Sizce kazanır mıyımmmmmmmmm?türkçe 3 yanlış 1 boş,mat 4 yanlış 2 boş,fen full,sosyal 2 yanlış kazanır mıyım? Toplam 9 yanlış boş kazanır mıyım?Lütfen cevap verin

    Cevap Yaz
    1. murat

      evet kazanırsın arkadaşlar son 6 gün

      Cevap Yaz
      1. Rabia

        Doğru yanlışları nerden görüyorsunuz lütfen cevap verin

        Cevap Yaz
  72. kazanır mıyım?

    türkçe 3 yanlış 1 boş,mat 4 yanlış 2 boş,fen full,sosyal 2 yanlış kazanır mıyım? Toplam 9 yanlış boş kazanır mıyım?Lütfen cevap verin

    Cevap Yaz
  73. kazanır mıyım?

    türkçe 3 yanlış 1 boş,mat 4 yanlış 2 boş,fen full,sosyal 2 yanlış kazanır mıyım? Toplam 9 yanlış boş kazanır mıyım?

    Cevap Yaz
    1. Ceren

      Evet

      Cevap Yaz
  74. Yabancı

    Arkadaslar sey 3 yanlis 1dogruyu goturuyormu bide 16 yada 17 yanlis 4 bosum Var kazanirmiyim alllah rizasi icin cevaplayin 🙁 🙁

    Cevap Yaz
  75. Buse a.

    Arkadaşlar lütfen cevap verin
    6.sınıfım diğer çocuk kontenjanındayım
    Türkçe:1y mat:3y 2b fen:4y sos:2y 2b
    Yani toplam 10 yanlış 4 boşun var kazanır mıyım acil cevap verir misiniz lütfen????????

    Cevap Yaz
    1. Semih

      tabiki

      Cevap Yaz
    2. irem

      bence kazanabilrsin çünkü 10 yanlış olanlar kazanabiliyomuş ama 4 boşun var bende 6.sınıfım ve diger çocuk kontenjanındayım. boş lar yanlış sayılmıyomuş ögretmenime sordum ama netini düşürüyomuş

      Cevap Yaz
      1. buse a

        Senin kaç yanlışın var peki bide kaç boşun var?

        Cevap Yaz
        1. doğan

          18 yanlışla kazanırmıyım

          Cevap Yaz
          1. Ceren

            Hangi derslerden ve yanlış doğruyu gotururek mi

          2. doğan

            türkçe 4
            mat 5
            fen 7
            sosyal 2

          3. Ceren

            Kazanın

          4. doğan

            ama yanlış doğruyu götürerek değil

          5. Ceren

            Puanın kaç geliyor

          6. doğan

            419

          7. Ceren

            Himm tam sinir ama tabanın altında alanlarda verildiği için kazanırsın

          8. doğan

            aslında puanıma bir daha baktım 421

          9. Ceren

            Kazanırsını

          10. doğan

            peki ceren o sayı doğrusu d mi

          11. Ceren

            Evet d

          12. doğan

            nasıl d oluyor ya a nın cevabı 0 ama 1 yazıyo

          13. doğan

            sen a mı yapmıştın

          14. Ceren

            Benimki doğru

  76. buse

    Son 691.200 saniye var arkadaşlar

    Cevap Yaz
    1. doğan

      son 1 hafta

      Cevap Yaz
    2. doğan

      655.200 saniye

      Cevap Yaz
  77. doğan

    son11 gün 11 saat

    Cevap Yaz
    1. Sinavv

      Merhaba ☺ son 9 gun ?☺

      Cevap Yaz
      1. doğan

        8 gün

        Cevap Yaz
  78. doğan

    son 11 gün 4 saat

    Cevap Yaz
  79. Ceren

    Arkadaşlar bence taban puan yükselme ihtimali yok bence çünkü 5.sınıflar kazanmaz 450 puan hem yükselseydi şimdiyece söylenirdi

    Cevap Yaz
    1. doğan

      hayır geçensene 5.sınıf larda 425 puanla kazanıldı

      Cevap Yaz
      1. Ceren

        Bizim okul da 419 kazandı

        Cevap Yaz
        1. Abdullah

          Bizim okulda 490 puanla

          Cevap Yaz
          1. Ceren

            En az mı

  80. Ceren

    Arkadaşlar şöyle bi düşünsek %30kolay diyip %70 zor derse kazanmak daha kolay olur ama tersi olursa ihtimal az o yüzden benim bir arkadaşım tabanın altında alanlarda veriliyordu onun notu 420 idi kazanamadı o yüzden puan biraz sıralamadan az önemli o yüzden sıralama daha önemli???

    Cevap Yaz
    1. doğan

      tam tamına 420 miydi kaç yıl önce

      Cevap Yaz
  81. Ekdkdk

    Yaa arkadaşlar 33 15 yanlisla kazanamam die düşünmeyin puan hesaplama girin atın ordn en yüksek cikabilck yanlislarinizi bakın ordn puan önemli

    Cevap Yaz
  82. sude naz

    benim türkçem full matemaktik 7 fen ve sosyal 1 yanlış kazanır mıyım sizce ?

    Cevap Yaz
    1. İz

      ,nerde okuyosun

      Cevap Yaz
  83. Heyecanlı

    14 yanlış 4 boş kazanır mıyım 🙂

    Cevap Yaz
    1. doğan

      kazanabilme ihtimalin yüksek

      Cevap Yaz
    2. doğan

      son 12 gün 7 saat

      Cevap Yaz
  84. doğan

    son 14 gün 23 saat 11 dakika

    Cevap Yaz
    1. Caner

      Isalah kazanırsı bende tabiki

      Cevap Yaz
    2. Ceren

      Toplam kaç yanlışın var

      Cevap Yaz
  85. doğan

    16 gün 5 saat

    Cevap Yaz
    1. doğan

      15 gün 11 saat

      Cevap Yaz
  86. murat

    SON 16 GÜN 11 SAAT

    Cevap Yaz
  87. doğan

    arkadaşlar sayılı günler çabuk geçermiş derler çok çabuk geçiyor sabredin az kaldı 18 gün 10 saat

    Cevap Yaz
    1. doğan

      18 gün 7 saat

      Cevap Yaz
      1. doğan

        18 GÜN 2 SAAT

        Cevap Yaz
        1. doğan

          arkadaşlar son 17 gün 10 saat

          Cevap Yaz
  88. doğan

    arkadaşlar son 18 gün 12 saat

    Cevap Yaz
  89. doğan

    arkadaşlar son 20 gün

    Cevap Yaz
  90. doğan

    33 yanlışla kusura bakma kazanamazsın sözcüğünü sevmiyorum ama söyleyeyim kazanamazsın kardeşim ben 17 yanlışla zor kazanırım diyiyorum

    Cevap Yaz
  91. İz

    Lütfen acil cevap verin 33 yanlış la kazanırmıyım

    Cevap Yaz
  92. Sjsjs

    Türkçe : 2y 1b. Mat: 2 y 2b fen: ful sos: 4y3b kazanırmıyım acil cevap verin lütfen

    Cevap Yaz
    1. Sjsj

      Arkadaşlar cevap verin lütfen

      Cevap Yaz
    2. Boru baba

      kazanırsın

      Cevap Yaz
  93. İz

    33 yanlışla kazanır mıyım

    Cevap Yaz
    1. Boru baba

      kazanamazsın

      Cevap Yaz
  94. doğan

    son 21 gün diyarbakır plakası bugün son günleri saymaya başladım

    Cevap Yaz
  95. doğan

    arkadaşlar 17 yanlış ile kazanırmıyım

    Cevap Yaz
    1. Boru baba

      kazanırsın

      Cevap Yaz
  96. deniz

    fakirler sınavamı girdiniz

    Cevap Yaz
    1. doğan

      sus lan

      Cevap Yaz
    2. ayse

      çeneni kapat mal gerizekalı

      Cevap Yaz
    3. buse

      Hayır canım başarılılar sınava girdi zaten başarılı olmak gerek sınava girebilmek için sende boş insansın galiba girmediğin halde insanlara laf yetiştiriyorsun işsiz misin sen

      Cevap Yaz
  97. ceren

    taban puanın ççok az puan altında alırsam sınavı kazanır mıyım 🙁

    Cevap Yaz
    1. Emirhan

      Kazanma şansın bar çūnkū puan degil başarı sırası onemli

      Cevap Yaz
  98. nehir dürtek

    benim
    türkçe:1 y
    matematik:4 y
    fen bilimleri:1y
    sosyal bilimler:full
    sizce kazanır mıyım? 🙂 yanıtlarınızı bekliyorum

    Cevap Yaz
    1. emirhan

      Kesin kazanirsın

      Cevap Yaz
    2. nsjdyuf

      Benim on yanlisim vardi kazandim sen de kazanirsin:)

      Cevap Yaz
  99. dilek

    Ben 6.sinifta 2015 410.120 kazandim inşallah sizde kazanirsiniz

    Cevap Yaz
    1. Ceren

      Toplamda kaç yanlışınız olduğunu biliyomusunuz

      Cevap Yaz
  100. doğan

    arkadaşlar ben 17 yanlış yaptım hesaplamada 425 çıkıyor
    ama matematikte o sayı doğrusu cevabı yanlış

    Cevap Yaz
  101. emirhan

    Her sorunun puanı farklı

    Cevap Yaz
    1. dığan

      ben 6 tane kolay soruyu kaçırdım

      Cevap Yaz
  102. Derya

    Türkçe : 2y 1b. Mat: 2 y 2b fen: ful sos: 4y3b kazanırmıyım acil cevap verin lütfen

    Cevap Yaz
    1. Selin

      Derya sanırım kazandın benim hesaplamama göre 460puanın var.

      Cevap Yaz
      1. Derya

        Hangi siteden hesapladın selin

        Cevap Yaz
  103. doğan

    arkadaşlar her soru 5 puan mı
    benim büyük hayallerim var hep dua ediyorum

    Cevap Yaz
    1. doğan

      lütfen cevap gelsin

      Cevap Yaz
      1. Başak

        Soruların puanları farklı herhangibi puan yok

        Cevap Yaz
  104. emirhan

    17 yanlış 4 boş kazanirmiyim

    Cevap Yaz
    1. Gülşen

      Öğretmen çocuğu isen kazanırsın diğer çocuk isen kazanamazsın…

      Cevap Yaz
  105. Melek

    Benim kazandıktan sonra çok büyük hayallerim var…??

    Cevap Yaz
  106. Melisa

    Ya inşallah isteyen herkes kazanır..?

    Cevap Yaz
    1. Cemre Çetin

      Amin

      Cevap Yaz
  107. doğan

    arkadaşlar her soru 5 puan mı yoksa her dersin katsayısına bağlı

    Cevap Yaz
    1. Emrehan suretli

      Değişiyor

      Cevap Yaz
  108. süper zeka

    arkadaşlar 500 üzerinden en az 400 alan kesin kazanıyor ben geçen sene 437yle kazanmıştım ama kaç yanlışım olduğunu bilmiyorum inş hepiniz kazanırsınız

    Cevap Yaz
  109. Sevda

    Türkçe : 2y 1b. Mat: 2 y 2b fen: ful sos: 4y1b kazanırmıyım acil cevap verin lütfen

    Cevap Yaz
    1. Gülşen

      Öğretmen çocuğu isen kazanırsın diğer çocuk isen kazanamazsın… 🙂 O:) (^^^)

      Cevap Yaz
    2. Gülşen

      ÖĞRETMEN ÇOCUĞU İSEN KAZANIRSIN BAŞKA TÜRLÜ ŞANSIN YOK…
      🙂 O:) (^^^)

      Cevap Yaz
  110. deniz

    arkadaşlar 15 yanlış 2 boş kazanır mıyım ? lütfen söyleyin . 🙁
    6. sınıfım diğer kontenjanım sorubakta puanımı 432 gösteriyor ama orası doğrumu hesaplıyor bilmiyorum

    Cevap Yaz
    1. Nur

      yalan söylediğin çok belli 15 yanlış 2 boşla 432 olması imkansız amam bence bu yalandan sonra hiç kazanamazsın o doğru ve kesin bilgi

      Cevap Yaz
    2. Eda

      Ben de bilmiyorum.Kitapçığı almadığım için hesaplayamıyorum

      Cevap Yaz
  111. yyg4etrg

    arkadaşlar sonuçları hangi adresden ogreniyoruz

    Cevap Yaz
    1. Caliskan

      Arkadslar sinav sonuclari 15 temmmuzda aciklanicak meb pybs sonuclari sitesinden bilgilerinizi girerek puaninizi ogrenebilirsiniz 🙂

      Cevap Yaz
  112. bilmiYORUM

    arkadaşlar benim toplam 16 yanlışım var 6.sınıfım siteler 425 428 gösteriyor kazanabilirmiyim

    Cevap Yaz
    1. Gökçee

      Hangi site ?

      Cevap Yaz
      1. bilmiYORUM

        sorubak en doğrusu arkadaşlr
        ben geçen sene girdim o site 417 dedi 411 aldım

        Cevap Yaz
        1. Dkldd

          Kazanırsın bence

          Cevap Yaz
        2. Ceren

          Toplamda kaç yanlisiniz vardı kaçıncı sınıf doniz

          Cevap Yaz
          1. bilmiYORUM

            geçen sene ben 5.sınftaydım 21 yanlışım vardı ceren arkadaşım ve bu arada kazanırmyım

  113. ins kazanirim?

    Arkadaşlar merhaba benim 3yanlis 1dogruyu götürdüğü halde 33yanlisim var sizce kazanirmiyim 6.sinifim bide kazanmak için en fazla kaç yanlış yapmak gerekir luTfen cevap verin ????????

    Cevap Yaz
    1. feride korkmaz

      bence kazanamazsın çok fazla yanlışın var

      Cevap Yaz
      1. ins kazanirim?

        Şey en az 20y ile 450 oluyormuş.

        Cevap Yaz
      2. irem

        Arkadaslar merhaba ben 6. Sinifim kazanmak için kaç net yapmaliyimmm

        Cevap Yaz
    2. hazal

      kazanamazsın benim 67 yannlışım vardı 462 aldım

      Cevap Yaz
      1. hazal

        6 7 yanlışım 67 deil

        Cevap Yaz
        1. eylül gözde güven

          e (-)tire koyozaman nebilek biz 6-7 olduunu

          Cevap Yaz
  114. Dilara

    En fazla kaç yanlışla olmalı?

    Cevap Yaz
  115. berivan

    arkdaslar sanjim 383 aldim ve kaybediyorum

    Cevap Yaz
    1. betklsyıxbty

      ıns kazanırız 7 temmuz acıklanckkkk

      Cevap Yaz
      1. ayla

        Ne yedi temmuzu 15 temmuzda aciklanicak .

        Cevap Yaz
    2. feride korkmaz

      ayyyy yazık keşke daha çok çalışsaydn belki olurdu neyse kısmet değilmiş seneye kaldı üzülme

      Cevap Yaz
  116. Pybs girmişcisi

    2y 1b mat:2y 2 b fen : ful sos: 4y 3b. Kazanırmıyım lütfen söyleyin

    Cevap Yaz
    1. Pybs girmişçisi

      Cevap yazın ya kazanırmıyım

      Cevap Yaz
  117. leyla

    430 puanim var kazanır miyim

    Cevap Yaz
    1. feride korkmaz

      baraj 420 kazandn tebrikler

      Cevap Yaz
      1. bilmiyor

        Gerçekten 420 mi

        Cevap Yaz
  118. sesen

    valla herkezin dediği gibi bence ortaydu kankalar valla ben sadece din ve sosyalde zorladım burslulk sınavın girenlerde başarılar dilerim

    Cevap Yaz
    1. ferhaat

      aarkaddaşlaar turkçeden 6 mataamatıkten 3 fenden 2 sosyaldan 6 kaazanırmıyım boş yok

      Cevap Yaz
      1. ferhhaat

        oda 3 yanlış bırdoğruyu goturuyo halı asıl haalı ıse turkçe 3mataamtik3 sosyal3 fen 2

        Cevap Yaz
  119. Pybsci

    Türkçe:2y 1b mat:2y 2 b fen : ful sos: 4y 3b. Kazanırmıyım lütfen söyleyin

    Cevap Yaz
    1. sesen

      ben sana söyleyim kanka kaznamasın bu halde baarılı olman lazım

      Cevap Yaz
      1. Pybsci

        Yeterince başarılıyım merak etme

        Cevap Yaz
  120. İsimsiz

    Ben 410 puan alıyorum 6.sınıfım sizce kazanır miyim ?
    Cevap verir misiniz?
    Verirseniz çok sevinirim…

    Cevap Yaz
    1. Pybs girmişçisi

      419 kazanma barajı o yüzden zor ama bu puanlar bu senenin değil geçen senenin o yüzden değişme ihtimali var ümitliol

      Cevap Yaz
    2. Pybs

      419 kazanma barajı o yüzden zor ama bu puanlar bu senenin değil geçen senenin o yüzden değişme ihtimali var ümitliol

      Cevap Yaz
  121. yok

    21 yanlış 1 boşla kazanılır mı 6. sınıf

    Cevap Yaz
    1. Ozdemir

      Kazanirsin

      Cevap Yaz
  122. Yusuf ergen

    inşallah herkes bursuluk sınavını kazanır

    Cevap Yaz
    1. ece

      Ben bu sınavın bu kadar kolay olacağını bilmiyordum inşallah çalışanlar sınavı kazanır

      Cevap Yaz
  123. mikail çotu

    bana göre türkçe matematik kolay geldi sosyal de ve fende biraz zorlandım

    Cevap Yaz
    1. bekliYORUM

      mikail kardeşim soru cevaplar açıklnadı ordan bakıp yanlış sayını söyleyebilrsin 🙂

      Cevap Yaz
      1. ozan

        nerde açıklandı ?

        Cevap Yaz
    2. feride korkmaz

      üzülme sosyal ve fen çok normal bişey

      Cevap Yaz
  124. bekliYORUM

    arkadşalr 6.sınıfım türkçe 4 mat 4 fen 6 sosyal 2 yanlış toplam 16 yanlışım var kazanırmıyım

    Cevap Yaz
    1. Deniz

      Aynen kazanırsın

      Cevap Yaz
  125. birkim

    ARKADAŞLAR 25 YANLIŞ KAZANiRMIYIM

    Cevap Yaz
    1. Bilal

      6.sınıf misin 3yanlis 1dogruyu getirdiği haldemi bole sınıf kaç bide 3yanlis 1dogruyu götürdüğü haldemi goturmedigimi

      Cevap Yaz
      1. qwada

        wqrfqe

        Cevap Yaz
        1. qwsdsa

          wqdafaffa

          Cevap Yaz
    2. hande dan

      sanmıyorum

      Cevap Yaz
  126. Umut

    10 Yanlışım var inşallah kazanırım .

    Cevap Yaz
    1. İlknur

      Nerden öğreniyorsunuz yanlışları

      Cevap Yaz
  127. Nurselin

    Ya bende cevaplar gozukmuyoo?

    Cevap Yaz
    1. Gagaga

      En altta var

      Cevap Yaz
  128. ALLAHbüyük

    16 yanlışla kazanabilirmiyim

    Cevap Yaz
    1. Ceren

      PUAnin KAÇ oluyo

      Cevap Yaz
    2. ece

      Bence biraz zor

      Cevap Yaz
      1. Dilara

        En fazla kaç yanlışla kazanilir

        Cevap Yaz
        1. Eliff

          En fazla 10 yanlış olması lazım mis

          Cevap Yaz
  129. Mahsun

    İnşallah herkes kazanır

    Cevap Yaz
    1. cimbom

      inş

      Cevap Yaz

Yorum Yaz

E-posta hesabınız yayımlanmayacak.